Sunday, June 13, 2010

Tere!

Olen kohal.
Tundsin vajadust hakata jagama.

Mulle meeldib aeg ajalt võtta raamatuid lahti suvalistest kohtadest, et mida nad mulle räägivad. Juhuslikust kohast võtsin E.Tolle kaks raamatut lahti ja juhtus nii, et mõlemad raamatud andsid mulle sama tsitaadi. Nii ei ole mul varem juhtunud.
Jagan teilegi
"Alistumine kujuneb palju lihtsamaks, kui mõistad kõige kogetava ajutist iseloomu, ning et maailm ei saa sulle anda midagi püsiväärtuslikku. Seejärel kohtud endiselt inimestega, koged asju, osaled tegemistes, kuid ilma egost tulenevate soovide ja hirmudeta. Tähendab, sa ei nõua enam, et mingi koht või sündmus sulle rahuldust pakuks või rõõmu valmistaks. Sa lased selle mööduval ja ebatäiuslikul olemusel olla.
Ning ime peitub selles, et kui sa loobud esitamast võimatuid nõudmisi, ei muutu iga olukord, inimene, koht ega sündmus mitte ainult rahuldust pakkuvaks, vaid ka harmoonilisemaks ja rahulikumaks."

Ja nii ongi. Vahest tekib vajadus vaielda, nüüd ei tekkinud. Alistusin.

No comments:

Post a Comment