Tuesday, June 29, 2010

õppimisest ja õpetajatest

Õpetajad tulevad ja lähevad, õige õpetaja tunneme ära. On neid kes jäävad meelde ja kelle peale mõeldes tunned tänutunnet. Õpetaja suure algustähega võib olla kes iganes, meie koer, laps, muiduga ka õpetaja koolist, naaber, teenindaja. Oluline, et oskaksid ka ise vastu võtta seda, mida vajad.
Täna sain õppetunni oma väikselt tütrelt, kes sai just 9kuud vanaks. Nimelt õpetasin talle klotsidest torni ehitama, ta nautis seda protsessi täiega. Lükkas aga torni pikali, et koos uuesti püsti laduda. Ühel hetkel taipasin kuivõrd hästi ta õpetab mulle siin ja praegu hetkes olemist. Kui tahtsin teisi tegevusi tema mängu kõrvalt teha, ei leppinud ta sugugi sellega. Ta soovis, et oleksin just siin temaga torni ladumas. Lükkasin kõik muu kõvale ja olin hetkes, olin kohal koos temaga. Siis mõtlesin, et vaat kui ma kõiki oma toimetusi suudaksin sellise maksimaalse kohaloluga teha. Vau milline imepärane loomine kogu aeg!
Polegi vaja akadeemilist kraadi selleks, et õpetada. Olen tänulik.
Ole kohal, selles hetkes siin ja praegu, siis naudid ise ja teisedki sinu loomingut.

No comments:

Post a Comment